نمایشگاه زرقان

تقریبا  اوایل ماه رمضون بود که از  بگو مگوهای بچه ها فهمیدم که دوباره قراره غرفه های سیار یا همون نمایشگاه های سیاری که هر از چند روزی توی یکی از شهرها دایر میشه به زرقون بیاد 

تا اینکه بالاخره بدون سر و صدا چادر های این نمایشگاه جلوی درب اصلی پارک آزادگان برپا شد 

اولش منم مثل همه فکر میکردم این نمایشگاه مثل اون نمایشگاه سال قبل که درست ضلع مقابل پارک دایر شده بود با شور و هیجان مردم روبرو میشه . 

بنده خودم یکی از داوطلبان اجاره یکی از غرفه ها بودم واسه همین قبل از بازگشایی نمایشگاه پیش مسؤل مربوطه رفتم و تقاضای خودم رو گفتم  

وقتی با جواب اون آقا مواجه شدم شاخم در اومد از تعجب " دویست و پنجاه هزار تومن" برای 10 شب  

پیش خودم فکرکردم آخه چی بفروشم که شبی 25000 تومن فقط بدم برای اجاره ؟  این بود که از تصمیمم منصرف شدم 

مسؤل نمایشگاه میگفت 56 تا غرفه داریم که 16 تاشو برای زرقونی ها گذاشتیم و تقریبا تکمیل شده . 40 تای دیگه هم مخصوص غرفه دارای خودمونه که تو راهن و دارن میان و همه تکمیل شده 

با این گفته ها و شواهد پیش بینی میکردم امسال شاهد یه نمایشگاه بزرگ و شلوغ باشیم  

تا اینکه نمایشگاه افتتاح شد  

یه شب بنا شد با دوستان به دیدن نمایشگاه بریم. جلوی نمایشگاه که رسیدیم متوجه شدم سخت در اشتباه بودم چون نه از اون 56 غرفه خبری بود نه از اون شور و اشتیاق مردم 

فقط حدود 10 تایی غرفه دیدیم که هیچ کدوم به کار ما نمیومد .  

از پشت اون چادری که وسط غرفه ها کشیده بودن نگاهی به غرفه های خالی اون پشت که تعدادشون هم کم نبود انداختم و با خودم گفتم  

 

           زرقونی این غرفه های خالی رو برای تو گذاشتن شبی 25000 تومن

نظرات 2 + ارسال نظر
ساسان م یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم. چطوری می تونم با خواننده های وبلاگم (خاص و عام) بهتر ارتباط برقرار کنم؟

کورش یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

Are ba nazaret movafegham emsal aslan mesle parsal nabod namayeshgaham chize bedard bokhori nadash faghat ghorfe gardanbando dasbandesh khob bod baghiyash alaki bod mesle ghorfe daro panjareo makaronio va ................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد